Saturday, January 19, 2019



მოგესალმებით ყველას!
მე გახლავართ ვუგარ სამედოვი. ვარ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტის სტუდენტი. მე ამ ბლოგში ავირჩიე თემა "თანამედროვე ტექნოლოგიების გავლენა ცხოვრებაზე". თქვენ შეგიძლიათ გადახედოთ ამ თემის შესახებ ჩემი ბლოგში მქონე უამრავი ინფორმაციები.

ტექნოლოგიები, რომლებიც ცუდ ზეგავლენას ახდნენ და ჩვენ ცხოვრებაში ეს ტექნოლოგიების გამოყენება ძალიან მნიშვნელოვანია:

კომპიუტერი
წყარო

ტელეფონი
წყრაო                               


ტაბლეტი                                                                                                                        

წყარო                              

ტელევიზორი                                                                                                             
წყარო                                                                                                            



პროექტის შესახებ გამოკითხვა

No comments:

Post a Comment

მოგესალმებით ყველას! მე გახლავართ ვუგარ სამედოვი. ვარ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტის სტუდენტი. ...